Kalendar e-PenyertaanKalendar e-Penyertaan |
|
TAHUN
|
TOPIK DIBINCANG
|
TEMPOH
|
STATUS
|
2017
|
TAJUK: Apakah saluran pilihan anda untuk mencapai perkhidmatan atau maklumat kami?
OBJEKTIF: Kajian ini dibuat untuk mengetahui asas yang terbaik bagi Jabatan untuk menyampaikan perkhidmatan yang berkaitan atau maklumat.
KEPUTUSAN :
i. Aplikasi mudah alih - 32
ii. Laman web rasmi - 10
iii. Media sosial (Facebook / Twitter) - 12
TINDAKAN : Berdasarkan kepada keputusan dari hasil kajian, melalui beberapa cadangan, perlaksanaan telah dibuat untuk meningkatkan penyampaian perkhidmatan Jabatan.
|
Mula : 01/04/2017
Tamat : 01/09/2017
|
TUTUP |
2016
|
TAJUK: Pada hari ini, yang lebih cekap dalam pengurusan alam sekitar?
OBJEKTIF: Kajian ini dibuat untuk mendapatkan pandangan orang ramai atau pelanggan NREB Sarawak tentang tindakan yang lebih cekap dari segi pengurusan alam sekitar, khususnya di Sarawak.
KEPUTUSAN :
i. Penguatkuasaan undang-undang alam sekitar - 41
ii. Publisiti kesedaran alam sekitar - 8
iii. Kedua-duanya adalah sama penting - 58
TINDAKAN : Segala perlaksanaan fungsi Jabatan yang sedia ada mengutamakan kedua-dua aspek i. penguatkuasaan undang-undang dan ii. kesedaran alam sekitar.
|
Mula : 01/06/2016
Tamat : 01/12/2016
|
TUTUP
|
2015
|
TAJUK: Apakah tahap kepuasan anda terhadap perkhidmatan kami ?
OBJEKTIF: Kajian ini telah dijalankan untuk mendapatkan maklum balas pelanggan mengenai kualiti perkhidmatan Jabatan.
KEPUTUSAN :
i. Berpuas hati - 12
ii. Perlu Penambahbaikan - 60
TINDAKAN : Jabatan telah menyemak dan mengkaji kelemahan dalam kualiti perkhidmatan dan cadangan penambahbaikan dilaksanakan.
|
Mula : 01/06/2015
Tamat : 01/12/2015
|
TUTUP
|
|
|
|