EN  | BM
Tema: Biru dan Hijau Tema: Biru dan Hijau Tema: Merah Tema: Hijau
Latar Belakang: 1 Latar Belakang: 2 Latar Belakang: 3 
 
 
 
 
Dasar Privasi | Dasar Keselamatan | Penafian | PDPA
Paparan terbaik dengan Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome dan Safari versi terkini dengan resolusi 1280x768 piksel dan ke atas.
Hakcipta Terpelihara © 2016 Lembaga Sumber Asli dan Alam Sekitar Sarawak

www.nreb.gov.my/pages.php?mod=feedback_form&menu_id=0&sub_id=29   facebook.com/nreb.sarawak   twitter.com/nreb_sarawak   RSS

Kemaskini Pada: 24 Jan 2018
Versi 8.0.3
 
Kalendar e-PenyertaanKalendar e-Penyertaan

TAHUN

TOPIK DIBINCANG

TEMPOH

STATUS

2017

TAJUK: Apakah saluran pilihan anda untuk mencapai perkhidmatan atau maklumat kami?

 

OBJEKTIF: Kajian ini dibuat untuk mengetahui asas yang terbaik bagi Jabatan untuk menyampaikan perkhidmatan yang berkaitan atau maklumat.

 

KEPUTUSAN: lihat keputusan terkini

 

i. Aplikasi mudah alih -

ii. Laman web rasmi -

iii. Media sosial (Facebook / Twitter) -

 

TINDAKAN: Kajian masih dalam fasa penilaian.

Mula : 01/04/2017

 

Tamat : 01/09/2017

BUKA

2016

TAJUK: Pada hari ini, yang lebih cekap dalam pengurusan alam sekitar?

 

OBJEKTIF: Kajian ini dibuat untuk mendapatkan pandangan orang ramai atau pelanggan NREB Sarawak tentang tindakan yang lebih cekap dari segi pengurusan alam sekitar, khususnya di Sarawak.

 

KEPUTUSAN:

 

i. Penguatkuasaan undang-undang alam sekitar - 41

ii. Publisiti kesedaran alam sekitar - 8

iii. Kedua-duanya adalah sama penting - 58

 

TINDAKAN: Segala perlaksanaan fungsi Jabatan yang sedia ada mengutamakan kedua-dua aspek i. penguatkuasaan undang-undang dan ii. kesedaran alam sekitar.

Mula : 01/06/2016

 

Tamat : 01/12/2016

TUTUP

2015

TAJUK: Apakah tahap kepuasan anda terhadap perkhidmatan kami ?

 

OBJEKTIF: Kajian ini telah dijalankan untuk mendapatkan maklum balas pelanggan mengenai kualiti perkhidmatan Jabatan.

 

KEPUTUSAN :

 

i. Berpuas hati - 12

ii. Perlu Penambahbaikan - 60

 

TINDAKAN : Jabatan telah menyemak dan mengkaji kelemahan dalam kualiti perkhidmatan dan cadangan penambahbaikan dilaksanakan.

Mula : 01/06/2015

 

Tamat : 01/12/2015

 TUTUP